Hai Semua :)

Hai Semua :)

25 September 2012

10.10.2009 ~ Anniversary ke - 3



As salam Sahabatku :)... tajuk pun korang dah tahu apa aku nk citer kan :).. dah nk masuk bulan 10...tahun ni cpt sikit ambik mood..hehe.. Dah nk masuk 3 tahun aku & apis disatukan...sangat2 dugaan hidup ini kan? Rumahtangga..oh..bukan mudah nk bina...Aku respek pada yang dah lama bertahan tu..hope rumahtangga kami juga kekal sehingga akhir hayat, Amin.. Dalam hubungan ni, komunikasi, kesabaran, kepercayaan sgt2 penting. Aku besyukur dapat seorg suami yang sangat-sangat baik. Baik dari segi apa? Banyak aspek dia baik ok :)...Dia gak seorang yang penyabar. Maybe Allah tu Maha Adil....Aku ni panas baran..so, Allah satukan dengan Insan yang sangat penyabar. Alhamdulilah, syukur padamu ya ALLAH. Kalau nak citer kebaikan suami,xder sudahnya.. Apa pun, dalam hubungan kami selama hampir 3 tahun ni, byk sangat pengalaman yang mematangkan aku. Wlupun sesekali dah berjanji pada diri untuk belajar dari kesilapan, aku ni jenis yg cepat sangat melenting.. dah buat, baru menyesal. Kontra plak ngan husband yg berfikir dulu sebelum bercakap. Sebab tu Allah bagi lesen besar kat suami untuk lafaz cerai kan? aku rasa, kalau kuasa cerai kat tangan WANITA..memg MAMPOS!!!!...wakakakkaaka..asal marah je,lafaz..huhuhu..Nauzubillah..mintak2 jauh dari keluarga aku.. Sepanjang perkahwinan ni, kami dianugerahkan seorang puteri yang sangat2 comel..Nur Qaseh Qalesya nama diberi :)...dari kecil sampai dah 2 tahun ni, mencabar betul jaga si qaseh ni...kuat merengek,manja...tapi biasa la anak kecil...maybe sebab dia xder adik lagi,so manjanya terlampau2...dah mcm bayang2 aku...aku bgn dia bgn..aku duduk,dia duduk...& dah 2 tahun ni pun, masih menetek ok! huhuhu..anak hai anak..Aku pun tak tahu nk tambah anak bila... Coz rasa letih je badan ni..anak sorang mcm anak 3,4 orang..hahahahahaa..lasak bukan main qaseh ni.. Bila tanya husband, bila nk bg qaseh adik? husband pun ckp, tunggu la qaseh 3 tahun ke..dia pun xlarat..haha. Terima kasih padaNya, kerana memberi peluang untuk menikmati hidup ni dengan indah bersama anak & suami tersayang. Sekian, Semoga Masjid yang kami bina hampir 3 tahun ni bertambah kukuh dengan Izin ALLAH :), AMIN..






2 comments:

  1. alhamdulillah..tahniah,semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  2. mekasih beb... ko dah 2 anak, xtahu ler bila nk tambah ni :)

    ReplyDelete