Hai Semua :)

Hai Semua :)

27 December 2009

hapy besday sayang^_~

SELAMAT HARI JADI..SELAMAT HARI JADI..SELAMAT HARI JADI SAYANG...HEHE...lalalalala(nyanyi sambil senyum kambing :-)ops lupa bg salam..SALAM sume <;)mlm td lepas magrib kitaorg g alamanda...nk beli brg dapur n nak sambut besday mucuk sekali...kitaorg xbape minat kek..tp dah sinonim kan ;) bila besday mesti ada kek..hehehe..so aku beli ler kek sepotong kat starbuck...perisa koko..sepotong rm9.20..(siap caj)hehe..xpela,mucuk punye pasal.lepas dah beli kek tu,kitaorg g old town lak,mam kat situ sambil mam kek koko :p...besday mucuk kali ni,aku belikan kasut jalan dia..beli kat bp mall...kasut ala3 sport..jenama bum..cecah ratus gak la.tp xpe,setahun sekali..^_~.bila mucuk hapy,aku suka sgt...rasa hapy sgt minggu ni..wlupun aku demam,tp tu xmenghalang tuk aku kuar hapy3 ngan mucuk!!!xsabar rasa nk balik umah..n xsabar tunggu mucuk balik..hehe...^_^ ( nada gatai)











No comments:

Post a Comment