Hai Semua :)

Hai Semua :)

04 November 2009

Powernya ayat "terima kasih"

Bg aku,penghargaan dlm hubungan penting sgt.xtahu la pendpt korang kan :-) yela,kita kan isteri,balik keja nk buat sume keja rumah,nk masak n mcm3 lagi.ada jek keja nk buat kan.mesti korang pun cam aku,suka sgt bila suami balik n ucap kat tinga "Terima kasih syg "...wow!pd aku ayat tu,power sgt..baik3 badan kita penat,boleh segar bugar terus :-)..sume wanita nk kan penghargaan...bkn kita mtk wang ringgit,brg kemas atau apa pun..kasih syg..belaian n perhatian yg kita nak..hope rumahtagga yang baru aku bina,lebih meriah dengan kasih syg yg membuak3 antara kami...korang doakan la aku bahgia hingga akhir hayat...n doakan la aku dpt baby cpt2 ye :-)...




NIE SALAH SATU PELUKAN MESRA YG ISTERI NAK :-)

kat sume lelaki kat luar sana yg dah mempunyai isteri...hargai n ucapkan lah kata3 berbaur penghargaan..hope apa yg kita praktikkan,ada munafaat yg sgt berguna.MARILAH KITA SAMA3 MENYEMARAKKAN RUMAHTANGGA KITA(tetiba rasa alim :-)


2 comments: